Taste Tomorrow

Teeme toidu tuleviku reaalseks juba täna

(Tervise-)teadlik tarbimine, taimepõhine, käsitöö… tarbijakäitumine on pidevas arengus. 

Seepärast enam kui 10 aastat tagasi, lõime me oma enda tarbijauuringu, mida me kutsume Taste Tomorrow. Me jälgime kohalikku ja globaalset tarbijakäitumist, suhtumist ja valikuid, kasutades intervjuude ja semantilise AI tehnoloogia kombinatsiooni. See võimaldab meil jälgida trendide arengut ja paljastada uusi suundumusi pagariäris, kondiitriäris ja šokolaadimeistrite seas.

Lisaks, kõiki meie kogutavaid andmeid toetab meie ülemaailmne trendide tuvastamise võrgustik, põhjalikud sensoorsed uuringud ja ainulaadsed partnerlussuhted teadlaste ja ülikoolidega.

Mängi video

Kuidas see teie ettevõttele kasulik on?

  • Ole alati kursis viimaste trendidega pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi valdkonnas. Ülemaailmsete kui ka kohalike trendide tasandil.
  • Saage a globaalne ülevaade toiduainetööstusest täna ja ennustused, kuhu see võib suunduda homme.
  • Koguge värsket statistikat ja turuteadmis kõikjalt üle maailma.
  • Ole ühenduses oma klientidega ja avasta uusi võimalusi.
Soovid olla kursis oma valdkonna viimaste trendide ja uuendustega? Küsige presentatsiooni viimaste uudistega Taste Tomorrow- veebilehel.

Millised on 2025 aasta kuumimad trendid?

Kuumimad pagaritoodete trendid 2025

Tarbijad nõuavad värskust, hindavad meisterlikkust ja otsivad jätkuvalt mugavust traditsioonilistest autentsetest retseptidest.

Kuumimad kondiitritoodete trendid 2025

Tarbijad jahivad puhast traditsiooni, kerge nõksuga klassikat ja lubatud järeleandmist.

Kuumimad šokolaadi trendid 2025

Tarbijad nõuavad šokolaadilt rohkem kui lihtsalt magusust. Läbipaistvus ja teadlik tarbimine on üks kolmest trendist.

Püsige oma klientidega ühenduses

Kas soovite värskeid teadmisi tervise, mugavuse, kogemuste, digitaalse ja muu kohta, et stimuleerida innovatsiooni pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi valdkonnas? Või soovite lisateavet meie ülemaailmse tarbijauuringu kohta? 

Meil on hea meel teid aidata! Täitke kontaktivorm ja me võtame teiega võimalikult lühikese aja jooksul ühendust.

Viimased uudised

Miks on tekstuur toidus oluline

Miks on tekstuur toidus oluline

Avastage, kuidas tekstuur muudab toidutrende, õhulistest krõbedates küpsetistest nätskete hõrgutisteni, ja õppige, kuidas pagarid saavad valmistada vastupandamatuid trendikaid loominguid.

Muuda iga amps eriliseks: erinevate koogi tekstuuride sensoorne jõud

Muuda iga amps eriliseks: erinevate koogi tekstuuride sensoorne jõud

Avastage kaheksa ikoonilist koogitekstuuri, õhulisest biskviidist kuni rikkaliku Tres Leches koogini ja õppige, kuidas meie lahendustega muuta iga suutäit.

Kuidas mõõdate kookide värskust?

Kuidas mõõdate kookide värskust?

Avastage värskuse tähtsus koogi arendamisel. Uurige sensoorse hindamise rolli tekstuuri ja säilivusaja optimeerimisel.

 Vähendage rammusate saiade rasvasisaldust, säilitades samal ajal nende maitse

Vähendage rammusate saiade rasvasisaldust, säilitades samal ajal nende maitse

Rasvad on suurepärase saia oluline tugisammas. Nad loovad pehmuse, parandavad maitset ja pikendavad säilivusaega. Kuid mitte kõik rasvad pole võrdsed. Kuigi mõned rasvad toidavad energiat ja toetavad olulisi kehafunktsioone, võivad teised (eriti küllastunud rasvad) olla liigse tarbimise korral kahjulikud.

Kuidas valmistada täiuslikke juustukooke tööstuslikus mastaabis

Kuidas valmistada täiuslikke juustukooke tööstuslikus mastaabis

Loo täiuslik juustukook ilma veevannide, keerukate tootmisprotseduuride või spetsiaalsete seadmeteta.

 Kuidas käsitööpagarid suudavad vastata tarbijate uusimatele nõudmistele

Kuidas käsitööpagarid suudavad vastata tarbijate uusimatele nõudmistele

Avastage 2025. aasta tipptrende ja näpunäiteid, mis aitavad teie käsitöö pagarikodadel edu saavutada.

Infograafika

Avastage meie maitse homoru peamised järeldused teadusuuringud, kokku võetud ühes infographic.hics

Lae alla: Infograafika

Taste Tomorrow lehekülg

Külastage tastetomorrow.com, et avastada rohkem arusaamu ja artiklid globaalsete ja kohalike tarbijate suundumuste kohta.

Külasta veebisaiti