(Tervise-)teadlik tarbimine, taimepõhine, käsitöö… tarbijakäitumine on pidevas arengus.
Seepärast enam kui 10 aastat tagasi, lõime me oma enda tarbijauuringu, mida me kutsume Taste Tomorrow. Me jälgime kohalikku ja globaalset tarbijakäitumist, suhtumist ja valikuid, kasutades intervjuude ja semantilise AI tehnoloogia kombinatsiooni. See võimaldab meil jälgida trendide arengut ja paljastada uusi suundumusi pagariäris, kondiitriäris ja šokolaadimeistrite seas.
Lisaks, kõiki meie kogutavaid andmeid toetab meie ülemaailmne trendide tuvastamise võrgustik, põhjalikud sensoorsed uuringud ja ainulaadsed partnerlussuhted teadlaste ja ülikoolidega.
Tarbijad nõuavad värskust, hindavad meisterlikkust ja otsivad jätkuvalt mugavust traditsioonilistest autentsetest retseptidest.
Tarbijad jahivad puhast traditsiooni, kerge nõksuga klassikat ja lubatud järeleandmist.
Tarbijad nõuavad šokolaadilt rohkem kui lihtsalt magusust. Läbipaistvus ja teadlik tarbimine on üks kolmest trendist.
Kas soovite värskeid teadmisi tervise, mugavuse, kogemuste, digitaalse ja muu kohta, et stimuleerida innovatsiooni pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi valdkonnas? Või soovite lisateavet meie ülemaailmse tarbijauuringu kohta?
Meil on hea meel teid aidata! Täitke kontaktivorm ja me võtame teiega võimalikult lühikese aja jooksul ühendust.
Avastage meie maitse homoru peamised järeldused teadusuuringud, kokku võetud ühes infographic.hics
Külastage tastetomorrow.com, et avastada rohkem arusaamu ja artiklid globaalsete ja kohalike tarbijate suundumuste kohta.