20 jaan 2025
Mida toob küpsetamise tulevik 2025. aastal käsitöö pagaritele? Üks on kindel, tarbijate ootused arenevad pidevalt. Kui te sellega kaasa ei lähe, võite sellest ilma jääda. Tarbijate vajaduste rahuldamisel võib tekkida siiski ka oht, et kaotatakse oma olemus ja unikaalsus.
See on koht, kus Puratos ja Taste Tomorrow uuring mängu tulevad. Taste Tomorrow on maailma suurim uurimisprogramm, mis pakub väärtuslikke teadmisi pagari-, kondiitri- ja šokolaaditööstuse tulevikku. Kombineerides ülemaailmseid tarbijaküsitlusi, tehisintellekti abil pidevat sotsiaalsete vestluste ja otsingupäringute jälgimist, globaalsete trendide tuvastamist, sensoorseid uuringuid ning juhtivate teadlaste ja maitsemajade andmeid, aitab Taste Tomorrow teil püsida eesliinil, paljastades esilekerkivaid trende tervise, jätkusuutlikkuse ja muudes valdkondades.
Tuginedes Taste Tomorrow' uuringust saadud arusaamadele, oleme kindlaks teinud peamised suundumused, mis kujundavad pagaritööstust koos ekspertide nõuannetega mis aitavad käsitöö pagarina läbi lüüa. Siit saate teada, kuidas muutustega sujuvalt kohaneda, ilma et see teie pagariäri pea peale pööraks.
Taste Tomorrow ennustab, et 2025. aastal kasvab nõudlus kohalike mõjutustega toodete järele, mis ühendavad tarbijaid piirkondlike maitsetega, suurenedes märkimisväärselt Hiinas (+40%) ja inglise keelt kõnelevates riikides (+32%) ja saksakeelsetes piirkondades (+27%).
Kohaliku hankimise trendiga kooskülas toimetamiseks kaaluge partnerlust tarnijatega, kes toodavad kohapeal või kasutavad kohalikelt talunikelt pärit toorainet. Kas teadsite, et Puratos hangib sel viisil erinevaid tooraineid? Võtke näiteks meie Põllult lauale programm.
Samuti võite luua kohaliku piirkonna inspiratsioonist lähtuvaid küpsetisi, nagu traditsioonilised leivaretseptid või piirkondlike mõjutustega saiakesed.
Aga ärge unustage teavitage oma tarbijaid sellest muudatusest. TKui räägite lugu sellest, kust teie koostisosad pärinevad, võib see aidata luua klientidega positiivseid assotsiatsioone. See võib olla midagi nii lihtsat nagu pakendile lisatud kleebis, mis mainib kohalikke põllumehi või tehaseid. Samuti saate lugu jagada veebis, oma sotsiaalmeedia kanalites või poes olevate siltidega, et kliendid tunneksid, et nad on osa tähenduslikust koostööst.
Hooajalised menüüdon veel üks suurepärane viis kohaliku autentsusega ühenduses püsimiseks. Kuna erinevate puuviljade ja toorainete hooaeg saabub, saate oma pakkumisi värskendada, kajastades seda mis on parasjagu värsket ja saadaval. See hoiab teie tooted põnevana ja asjakohasena, toetades samal ajal ka kohalikku põllumajandust.
Kuigi pagaritöökodades koguvad populaarsust kohalikust toorainest inspireeritud hõrgutised, ihkavad tarbijad oma pagaritoodetes ja muudes küpsetistes ka üllatustunnet. Nad ihkavad ootamatuid maitsekombinatsioone, mis sulataks kokku globaalsed mõjutused klassikaliste lemmikutega.
Fusion-maitsete nõudlus kasvab, eriti inglise ja portugali keelt kõnelevates riikides, ning eeldatavasti suureneb nõudlus sellistes piirkondades nagu Hiina, Hispaania ja Saksamaa.
Suurepärane viis selle trendi saavutamiseks on magusate ja soolaste koostisosade sidumine. Ammutage inspiratsiooni uue tekstuuriga matcha ja valge šokolaadi sarvesaiadest või proovige midagi seikluslikumat, näiteks onigiri croissanti, nutikat loomingut, mida nähti esmakordselt Le Levaini pagariäris Singapuris.
Pole kindel, kas teie kliendid on nendeks julgeteks kooslusteks valmis? Alustage testimist sellest, et pakute "piiratud koguses" tooteid . Ja miks mitte teha koostööd kohalike kokkadega, et regulaarselt uusi maitseid tutvustada? Nähtavuse ja mõju suurendamiseks puudutage mõlemat vaatajaskonda.
Võtke näiteks Flower Burger, Itaalia söögikoht, mis on tuntud oma taimse toidu poolest ja kes töötas koos kokkadega nagu Carlotta Perego Cucina Botanicast, et tutvustada piiratud koguses Bloom Burger´it. Värske viis hoida oma menüü põnevana, tekitades samal ajal kogukonnas kõmu.
Koostöö võib samuti aidata teil uurida uusi tootevaldkondi ja laiendada oma turu ulatust. Üks võimalus uurida on maiustele populaarsete alkoholimaitsete lisamine. Vaata kuidas Mr And Mitts Bakery tegi koostööd Baileys Irish Cream´iga et tuua turule nende ühine Baileys Chocolate Mousse.
Erinevad hapud ja hapukad maitsed, nagu tsitrusviljad ja fermenteeritud koostisosad, koguvad küpsetamismaailmas populaarsust. Hapukate maiustuste ümber toimuvate veebiarutelude ja otsingute tõus (kokku 2,5 miljonit üle maailma) näitab, et inimesed otsivad pidevalt üllatusi.
Selle trendi omaksvõtmiseks kaaluge selliste koostisosade nagu jõhvikad, passion puuviljad või hibiskus kasutamist glasuurides, täidistes või lisandites, et saavutada põnevaid maitsepuhanguid. Äädikapõhiste elementide (nt balsamico reduktsioonid) lisamine annab juurde rafineeritust ja sügavust. Lisaks võivad sellised valikud nagu sidrunikohupiima täidisega saiakesed või hapukirsi skoonid rahuldada kliente, kes otsivad aastaringselt värskeid, teravaid roogasid.
Kas teadsite, et 65% tarbijatest eelistavad väiksemaid portsjoneid, et nad saaksid süüa ilma liialdamata? See statistika tõestab, et inimesed keskenduvad suurepäraste maitsete nautimisele kontrollitud portsjonites, olgu see siis kodus või erilistel puhkudel. Traditsiooniliste maiuspalade miniatuursed versioonid pakuvad süüvaba viisi maitsvate magustoitude nautimiseks, andes klientidele vabaduse maitseid nautida, säilitades samal ajal meelerahu suhkru ja kalorite osas.
Selle trendi ärakasutamiseks ja konkurentsis silma paistmiseks kaaluge oma populaarsetest magustoitudest miniversioonide pakkumist, mis sobivad suurepäraselt sellisteks üritusteks nagu katsikupidu.Kaaluge raiskamise vähendamiseks ostuvalmis ja ettetellimisvõimaluste kombinatsiooni. Samuti võite järgida toitumiseelistusi, pakkudes gluteeni- või suhkruvaba minivalikut. Või astuge sammu võrra kaugemale ja looge temaatilised minimagustoidukarbid erinevate maitsetega, et pakkuda teistsugust mitmekesisust ja mugavust.
Soolestiku tervis ei ole enam lihtsalt moesõna, see on paljude tarbijate prioriteet. Nad nõuavad toitu, mis sobib nende heaoluga pikaajaliselt, mitte ainult ei rahulda nende kohest vajadust.
Juuretise võlu seisneb nii selle kasulikkuses tervisele kui ka ainulaadses maitses. Tutvustades juuretisepõhiseid tooteid, nagu bagelid, sarvesaiad või isegi saiakesed, saate pakkuda midagi omanäolist, mis eristab teie pagariäri teistest peavoolu supermarketitest.
Klientide edasiseks meelitamiseks ja kasvatamiseks kasutage poeekraane või digitaalset sisu, et teavitada neid juuretise eelistest. Kui võimalik, alustage oma pagarikojas juuretise valmistamise töötubade pakkumist, kus kliendid saavad käsitööoskusi praktiliselt õppida. See on suurepärane viis jalakäijate voo suurendamiseks ja uue tuluvoo loomiseks.
Saa rohkem teada kuidas küpsetada juuretist tööstuslikus mastaabis.
Mis oleks, kui saaksite oma klientidele pakkuda enamat kui lihtsalt maitsvat küpsetist? Tervishoiule keskenduva toitumise tõusuga koguvad populaarsust funktsionaalsed koostisosad, nagu adaptogeenid, taimed ja seemned, andes teie pagariärile suurepärase võimaluse pakkuda valikuid, mis toetavad seedimist.
68% tarbijatest näevad praegu taimseid lisandeid nagu kummel ja kaneel, tervisliku lisaväärtusena, 2021. aastal oli see näitaja vaid 53%. Kasutage võimalust integreerida neid koos selliste koostisosadega nagu kurkum, matcha või kakaotuumad. Tõstke latti, luues söödavate lillede või värviliste vürtside abil visuaalselt silmatorkavaid maiustusi, muutes teie tooted nii pilkupüüdvaks kui ka tervisele kasulikuks.
Fitness Academy spordiklubi FIT KUKLIDon suurepärane näide sellest, kuidas tervisele suunatud koostisained ja nutikad sõnumid võivad tarbijaid meelitada. Need proteiinirikkad kuklid, mis on pakendatud karpi, mis on kujundatud meenutama toonuses kõhulihaseid, suutsid luua muljetavaldava 115% investeeringutasuvuse ja 25% klientide arvu kasvu.
Võite kasutada sarnast lähenemisviisi, lisades oma toodetele väekaid lisandeid nagu kurkum, matcha või oomega-3-rikkad seemned.
Järgides neid tarbijatrende, saavad käsitöö pagarid mitte ainult rahuldada, vaid ka ületada klientide ootusi, luues meeldejäävaid tooteid, mis vastavad nende vajadustele. Kasvuvõimalused on selgelt välja toodud, olgu selleks kohaliku päritoluga koostisosad, julged maitsekombinatsioonid või heaolule keskendunud pakkumised.
Kas teie pagariäri on valmis vastu võtma 2025. aastat kujundavaid trende? Võtke ühendust kohaliku Puratose esindajaga, et uurida, kuidas meie lahendused ja teadmised aitavad teil eesotsas püsida.