Ehkki tarbijad maitsevad alati rõõmuga häid kooke, ei oska nad alati kirjeldada ja määratleda oma arvamust. Samuti ei ole teada, kui palju mõjutavad tarbija valikut muud tegurid (nt. asukoht ja sotsiaalne keskkond), tooteinfo (nt. etikett, pakend või kaubamärk) või tarbija varasem kogemus.
Väga keeruline on välja selgitada, millest tarbija mõtleb, ometigi on tarbijaeelistuste mõistmine meie ja klientide tegevuseks eluliselt tähtis. Seepärast seadsimegi sisse oma sensoorse analüüsi labori .
Seejärel analüüsime neid tulemusi ja jagame teiega saadud infot, et aidata teil otsustada, kas teie looming vastab tarbijate ootustele ja nõudlusele.
Puratose sensoorse analüüsi laboris uuritakse täpselt kalibreeritud seadmete ja kogenud ekspertide abil bioloogilisi ja psühholoogilisi reaktsioone toote lõhnale, maitsele, välimusele ja tekstuurile. Uuringutulemusi analüüsitakse ja jagatakse klientidega, et aidata neil otsustada, kas plaanitav valmistoode vastab tarbijate nõudmistele ja ootustele.
Usaldusväärse innovatsioonipartnerina oleme suurima rõõmuga valmis jagama oma analüüsimeetodeid, tegema koostööd sensoorse analüüsi arendamisel ja koolitama kliendi meeskonda.
Kui soovite täpsemat infot selle kohta, kuidas Puratose sensoorne analüüs võib teie äritegevusele kasulik olla, külastage meie kodulehte.