Puratos teab, et tarbijad valivad väga tähelepanelikult, mida nad söövad, ning nende eelistused muutuvad ja arenevad pidevalt, isegi kohalikul tasandil.
Kuid tarbijate eelistustega sammupidamine ja nendes ärivõimaluste nägemine võib olla üsna keerukas. Et anda klientidele põhjalik ülevaade, kuidas tarbijad nende toodetesse suhtuvad, oleme loonud ainulaadse sensoorse analüüsi teenuse, Sensobusi vahetu kohaliku tarbija uuringu.
Sensobus on ainulaadne ja täisvarustusega sensoorse analüüsi labor ratastel, mis teenindab kaubanduskeskuse parklas kuni 250 inimest päevas. Klientideni jõudmine ja nende eelistuste kindlakstegemine ei ole kunagi olnud lihtsam.
Sensobus võimaldab testida ka hindade, turunduse ja kommunikatsiooni kontseptsioone. Samuti uuritakse seda, millist pakendit tarbijad eelistavad, mis tõstab nende bränditeadlikkust ning missugust infot nad valiku tegemiseks vajavad ja kasutavad. Vaid mõne päevaga on võimalik välja selgitada tüüptoote omadused otse sihtrühma lähedal.
Kuidas tarbijad teie tooteid hindavad? Sensobusi teenusega otsime sellele küsimusele vastust, tuvastades tarbijate eelistused müügikoha lähedal. Võite seda võtta sõna-sõnalt. Täielikult varustatud ratastel sensoorse analüüsi laborina saab Sensobus sõita mis tahes ostlemise sihtkohta, et intervjueerida kuni 300 potentsiaalset klienti päevas.
Sensobusi eesmärk on välja selgitada, kuidas tarbijad tooteid hindavad ja heita valgust nende eelistustele. Sensobus aitab teid sel teel ühe peatuse võrra edasi, et aidata neid eelistusi ärivõimalusteks muuta.
Võtke ühendust oma kohaliku Puratose esindajaga, et kontrollida, kas tarbijatele mõeldud sensoorsed lahendused on teie riigis saadaval.
Sensobussis võtavad vabatahtlikud istet ühes kaheksast sensoorse analüüsi istekohast ja neile antakse olenevalt uuringust proovida pagari-, kondiitri- või šokolaaditooteid. Seejärel vastavad tarbijad küsimustele eelistuste kohta ning selle tagasiside põhjal on võimalik kohe ja täpselt koostööpartnereid nende tootearenduses aidata.
See on kiire ja lihtne viis jõuda otsejoones tarbija eelistusteni.
Peale selle võimaldab meie 10-aastane tarbijauuringute kogemus võrrelda tulemusi sektori keskmiste näitajatega uuritavas kategoorias ja piirkonnas.
Kõik tarbija sensoorse analüüsi mobiilsed lahendused on saadaval üle kogu maailma. See on traditsioonilise uurimistöö tänapäevane teostus.
Kui soovite täpsemat infot lähima Sensobusi või Sensoboxi kohta, külastage meie kodulehte. Puratose esindaja on alati valmis aitama.