24 märts 2023
Millal te nägite viimati kohviku vaateakent, mis oli täidetud pastelsetes toonides või šokolaadiga kaetud ja värvilise puistega kaunistatud gurmeekoogikestega? Vean kihla, et sellest on juba mõnda aega möödas. Tänapäeva maailmas õnnestuvad toidutrendid välkkiirelt üksteise järel. Sellepärast aitame Puratoses pagaritel, kondiitritel ja šokolaaditootjatel meie Taste Tomorrow tarbijauuringute platvormiga kätt pulsil hoida.
Meie viimased andmed näitavad, et olla rahvast ees, tuleb ära kasutada need viis peamist 2023 aasta trendi nüüd ja ka hiljem:
Klassika Jätkub
Taimselt Edasi
Juuretis
Funktsionaalne Toit
Visuaalne Atraktiivsus
“Kuna 54% inimestest veedab veebis iga päev keskmiselt 2,5 tundi, pakuvad need andmed tugeva baasi trendide prognoosimiseks,“ jätkab Palte. "Me jälgime tarbijate vestlusi ja otsinguid üheksas erinevas keeles. Need andmed võimaldavad meil näha sõna-sõnalt, klahvide helitugevuse muutusi ja esilekerkivaid signaale. Trendide tuvastamiseks kasutame globaalse sisu hankimiseks ja võrdlemiseks sotsiaalseid ja otsingutööriistu, nagu intensiivne A.I. analyticsi enam kui 100 miljoni sotsiaalmeedia mainimise kohta.”
See kvantitatiivne uuring koosneb Bakery Bites'i uuringust. "Me intervjueerime enam kui 20 000 tarbijat viiekümne riigi pagari-, kondiitri- ja šokolaaditurgudel," selgitab Palte. „Küsime tarbijatelt nende hoiakute, valikute ja maitsete kohta, et koguda globaalne vaade selle kohta, kus toiduainetööstus on täna ja kuhu suundub homme.”
Euroopas oli eelmisel aastal „Klassika Jätkub” toidusuund, mis tekitas sotsiaalmeedias kõige rohkem arutelusid. Need traditsioonilised autentsed retseptid olid ka Lähis-Idas, Lõuna- ja Põhja-Ameerikas, Aasias ja Kariibi mere piirkonnas üks kolmest peamisest trendist. Ja 2022. aastal nägime ka, kuidas UNESCO lisas klassikalise prantsuse baguette oma vaimse kultuuripärandi nimekirja.
Klassikaga ei saa valesti minna. Inimestele meeldib kindlus, et nad teavad, mida oodata ja nende vajadused on täiuslikult täidetud. Kuid nad astuvad ka sammu kaugemale, otsides aktiivselt toite, mis toovad esile lapsepõlvemälestusi või meenutavad traditsioonilisi perekonnakogunemisi. Need vanamoodsad retseptid ei puuduta ainult maitset, vaid toovad inimesi kokku ja loovad kodutunde. Lapsepõlvesnäkkidel ja kondiitritoodetel mis on nagu vanaema tehtud, on tarbijate südames asendamatu koht ja need võivad tuua õnnetunnet, mida ükski teine toit ei suuda.
Kuidas saate Teie sellest nostalgiast kasu? Lisaks klassikaliste retseptide valimisele kasutage ära ka oma pakendit, et taasluua õnnelikke mälestusi möödunud päevadest. Mitmed toidubrändid pöörduvad tagasi vana kooli visuaalsete stiilide juurde, et oma vaatajaskonnas nostalgiat tekitada; üks silmapaistev näide on Burger Kingi retrobrändi muutmine. Copywriting on veel üks tõhus viis toidu müümiseks nostalgia kasutamiseks.
Avastage, kuidas saate sellest trendist kasu saada, pakkudes selliseid klassikalisi retsepte nagu see Classic Madeleines või Classic panettone with sourdough.
Kliimamuutuste tulemuste ilmnemisel soovib rohkem tarbijaid elada tervislikult ja eetiliselt. See hõlmab taimepõhise elustiili valimist, et vähendada nende keskkonnajalajälge. See annab veganitele, taimetoitlastele ja flexitaristidele uhkustunde ja sotsiaalse teadvuse, mida edukad taimepõhised kaubamärgid nutikalt ära kasutavad.
Kuid selle suundumuse arenedes hakkavad tarbijad soovima enamat kui lihtsalt moraalset kõrgpunkti. Nad nõuavad endiselt kvaliteeti ja maitset, naudivad uute kaubamärkide, suupistete ja kontseptsioonide avastamist ega ole nõus kompromisse tegema. Surve on luua parimaid võimalikke vegantooteid.
Õnneks on kasvuvõimalus tohutu, pakkudes ettevõtetele palju ruumi uute ja uuenduslike taimepõhiste toodete väljatöötamiseks, mis vastavad tarbijate nõudlusele, jäädes truuks oma väärtustele. Kui Aasia ja Kariibi mere piirkonnad välja arvata, on tarbijad kogu maailmas seadnud taimepõhise toitumise 2022. aasta enim arutatud toiduteemade hulka.
Kas soovite tükki taimepõhisest pirukast? Kõige nõutumad vegantooted on traditsiooniliste roogade koopiad, eriti need, mis on seotud konkreetsete pühade ja aastaaegadega. Kuid ka taimepõhise eelistusega tarbijatel on vastumeelsus töödeldud toidu suhtes ning nad eelistavad vähem tuttavaid liha- või piimatoodete alternatiive ja koostisosi. Ilmumas on ka Magusad taimepõhised maiuspalad, mis pakuvad hõrgutisi kondiitritoodetes ja šokolaadis nagu vegan mousse tort.
Esmaklassiline, maitsev ja lihavaba: taimepõhine kare-kare bon bon homaarirullid täidavad kõik nõudmised.
Igivana käsitöö - juuretise kääritamine naudib buumi. 2020. aastal vallutas see tormiliselt interneti ning on säilitanud oma asjakohasuse ja kasvu. Seda seetõttu, et juuretisel on mitmeid eeliseid: selle maitse on ainulaadne ja mõne tarbija arvates palju parem kui pärmipõhistel saiadel. Kuid kääritamine muudab lõpptoote ka lihtsamini seeditavaks, nii et see on kasu lõiganud tarbijate suurenenud keskendumisest soolestiku tervisele.
Ostetud või ise küpsetatud juuretisega toodete veebis jagamine on ka viis oma staatuse ja suurepärase maitse kuvamiseks. Haputaigent peetakse esmaklassiliseks toiduaineks, mille tulemusena on see laienenud ka leivakategooriast kaugemale pagari- ja kondiitritoodete sektorisse.
Juuretist kasutatakse nüüd sarvesaiade, rõngassaiade, sõõrikute ja kõikvõimalike uute toodete jaoks. Isegi tavalised toidud, nagu pitsa ja hamburgerid, saavad juuretisega uue tulemise. Näiteks Prantsusmaal on juuretisega brioche-kuklid positsioneeritud hamburgeritele tervisliku variandina. Nii et kui tegutsete Põhja-Ameerikas, Euroopas, Okeaanias või Lähis-Idas, kus juuretis on muutumas väga populaarseks, proovige katsetada oma uute toodetega. Aafrikas oli juuretis eelmisel aastal viie enim arutatud teema hulgas, seega on turul tohutu potentsiaal.
Kastke oma varbad "juuretise" vette ja andke retseptidele juuretisega croissant ja üleöö juuretisega croissant võimalus.
Vana ütlus "õun päevas hoiab arsti eemal" ei kehti tänapäeva tarbijate seas. Nad lähenevad oma tervisele tõsisemalt ja läbimõeldumalt. Nad teavad täpselt, mis on oomega-3 rasvad, kuidas hoida oma veresuhkru taset kõrgel ja millised on kõige tervislikumad koostisosad, mida valgubatoonist otsida. Kuna inimesed mõistavad üha enam toitumise ja tervise tihedat seost, muutuvad üha populaarsemaks funktsionaalsed toidud, millel on spetsiifiline füüsiline ja psühholoogiline kasu.
Tasakaalustatud toitumise kaks kõige olulisemat tajutavat kasu tervisele on need, mis mõjutavad immuunsüsteemi ja soolestikku. Mõned inimesed võtavad ingverit iga päev, lootes oma immuunsust tõsta, samas kui paljud vanemad soovivad osta tooteid, mis võiksid nende lapsi haiguste eest kaitsta. Meie tööstuses on selliseid koostisosi nagu kurkum ja tsitrusviljad lihtne lisada ja neid peetakse immuunsüsteemile väga kasulikeks.
Kuid soolestiku tervis pakub pagari- ja kondiitriäridele rohkem võimalusi. Koos kääritatud toodetega, nagu kombucha, keefir ja kimchi, on kiudained soolesõbralik toit. Seetõttu valige võimalusel täistera ja ärge unustage rõhutada oma toodete tervisega seotud eeliseid.
Eelmisel suvel ennustasime, et 2023. aasta on meeleolutoitude aasta. Näiteks šokolaadi seostatakse endorfiinide kõrgema taseme saavutamisega ja füüsilise tervise eelistega. Hiinas on see trendikas funktsionaalne toiduaine ja seda võib rikastada gamma-aminovõihappega (GABA), millel on ärevust vähendav toime. Magusad hõrgutised domineerivad meeleolutoidu kategoorias, kuna need ühendavad endas helluse ja nauditava maitseprofiili endorfiinide vabanemisega.
Need funktsionaalsed toidud saavad hoogu, eriti Aasias ja Kariibi mere piirkonnas. Need võivad pakkuda muid spetsiifilisi tervisega seotud eeliseid, nagu ajufunktsiooni paranemine ja põletikuvastane toime. Toiduained, mis on rikkad mikrotoitainetest, annavad ka tervisele täiendava tõuke. Saate oma klientidele meeldida, lisades multifunktsionaalseid koostisosi ja rõhutades selgesõnaliselt nende eeliseid, näiteks nagu mustikad, mis aitavad seedimist ja parandavad vaimset tervist.
Andke hoogu funktsionaalse toidu valmistamisele, proovides taimepõhiseid šokolaadibrownisid linaseemnete ja mandlitega, või incorporate Puravita Fiber+ Röstisai, mis on soolestiku tervisele kasulikud.
Toit, mis näeb hea välja, on isuäratavam. Oluline on mõista visuaalse atraktiivsuse emotsionaalset aspekti. Sellel sotsiaalmeedia ajastul on esteetiliselt meeldiv toit kõikjal.
kaubamärgid kasutavad oma veebiprofiilide reklaamimiseks keerukaid kooke, hullumeelset šokolaadiloomingut ja kaunilt küpsetatud leiba. Olenemata sellest, kas nad on selle ise valmistanud või mitte, toob nägusa toidu jagamine veebis kaasa uhkusetunde, mis annab emotsionaalse tõuke.
Atraktiivne toit teeb meid õnnelikuks, täpselt nagu kaunid maastikud või kunstiteosed. Nii nagu me ei väsi päikeseloojangut vaatamast, ei lakka me kunagi nautimast kauneid kooke, šokolaadi ja saiakesi. Käsitsi valmistatud päts või kaunistustega küpsis võib olla igapäevasest reaalsusest põgenemise vormiks.
Seega keskenduge jätkuvalt toote esteetikale ja valige koostisosad, mis toetavad seda rolli, nagu söödav kuld, kuivatatud lille kroonlehed või lihtsalt kaunilt puistatud seemned. Kuid ärge minge liiale veidrate kujude, värvide ja kaunistustega: parima väljanägemisega toidud on saavutatud õige tasakaaluga uudsuse ja tuttavlikkuse vahel.
Üllatage oma kliente näidates kaunist Musta Tiigri Burgerit
Millised toidutrendid on tarbijate seas kas võitmas või kaotamas? Meie semantilise tehisintellekti põhjal oleme koostanud nimekirja pagari-, kondiitri- ja šokolaaditrendidest, mis on liikvel. Vaadake neid.
Taste Tomorrow on maailma suurim ökosüsteem tarbijate mõistmiseks pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi osas. Kohaliku ja ülemaailmse tarbijakäitumise, hoiakute ja valikute jälgimine annab meile väärtuslikku ja põhjalikku teavet. Saame kasutada neid teadmisi trendide arengu jälgimiseks ja uute avamiseks, aidates teie ettevõttel klientidega ühenduses püsida ja uusi võimalusi avastada.