Nätskest sulava sisuni - inimesed ihkavad üha enam huvitavaid tekstuure

19 dets 2024

Tarbijad otsivad sensoorseid elamusi küpsetistest, kondiitritoodetest ja šokolaadist

Artisans
Chocolate
Retail
Cross-category
Foodservice
Industry
Bakery
Patisserie
Trend
Trend Updates

Sulava sisuga suupistekoogid, üliõhulised küpsetised või venivad mochi-suupisted, tekstuur on kujunenud kõige ihaldusväärseimaks elemendiks, mis tõstab tarbijakogemuse igapäevasest erakordseks. Maitse pole enam ainus kuningas, tekstuur võistleb samuti krooni pärast.Meie ülemaailmne Taste Tomorrow uuring näitas, et 72% tarbijatest otsib toite, millel on mitmekesised tekstuurid. Vaatame lähemalt seda pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaaditööstuse tekstuuritrendi. 

Jahi krõmpsu

Küpsiste ja paljude teiste toiduainete puhul on tekstuur alati olnud sama oluline kui maitse. Õhukese vahvli murdumine, küpsise purunemine või šokolaaditüki krõmps on need, mis teevad need nii rahuldustpakkuvaks. Kuid nüüd näeme kogu tööstuses tugevat keskendumist tekstuurile. Maiustuste uuendused keskenduvad üha enam sensoorsele kogemusele. Mandlicroissante reklaamitakse kui ‘topelt küpsetatud’ et rõhutada nende krõbedust ja kolmekordse-põletatud basque juustukoogi retseptid hakkavad võrgus kiirelt levima. Suurim online-hitt šokolaadi maailmas? See on Dubai šokolaaditahvel. Paks šokolaaditahvel, mis on täidetud kleepuva pistaatsiapasta ja krõbeda röstitud knafeh-lehttainaga. Šokolaaditahvel on Fix Chocolate looming, mis läks koheselt viraalseks. Ja kuna see oli algselt saadaval ainult Dubais, sai see tuntuks kui Dubai šokolaad.

Süüakse tihti silmadega

Sotsiaalmeedia platvormid, nagu TikTok ja Instagram, on täis videoid, kus inimesed murravad pooleks knafeh šokolaadi tahvli, filmides samal ajal neid entusiastlikke reaktsioone, kui voolav täidis sellest välja valgub. Kuigi maitset saab nautida ainult ühe meelega, saab tekstuuri nautida kahega: maitse ja nägemisega. Seetõttu on küpsetiste ja šokolaadiuuendustel, mis keskenduvad tekstuurile, suur potentsiaal internetis viiruse kombel levida. Juba ainuüksi vaadates saab neid kogeda. See võib olla ka metsikult populaarsete Amsterdami Van Stapele küpsiste saladus. Kuni tunniajased järjekorrad pole erandiks tarbijatele, kes soovivad proovida seda internetikuulsat küpsist. Šokolaadiküpsis on krõbeda väliskihiga ja suus sulava pehme valge šokolaadi sisuga.

Loo keerukust, kombineerides kontrastseid tekstuure

Pagarid ja kondiitrid katsetavad üha enam kontrastsete tekstuuridega oma uutes loomingutes. Kihtidega küpsetised, millel on krõbedad, helbelised välisküljed ja pehmed, kreemjad täidised, muutuvad üha populaarsemaks. Mõelge näiteks crookie'le: croissant, mis on täidetud Ameerika stiilis küpsisetaignaga. 

Meie ülemaailmse tarbijauuringu kohaselt eelistab 67% tarbijatest tuttavat elementi, kui nad proovivad uusi toite. Inimesed otsivad klassikuid ootamatu pöördega. Seega on nutikas keskenduda klassikalise küpsetise uuele versioonile, millel on intrigeeriv tekstuuriuuendus, et edendada tootearendust.

ekstuur rahuldab tõeliste asjatundjate maitsemeeli

Lõplik selgitus tarbijate kinnisideele tekstuuri osas on see, et tekstuuri peetakse oluliseks kvaliteedi näitajaks. Tänapäeva tarbijad teavad leivateo kunstist rohkem kui kunagi varem. On üldteada, et leiva koorik ja croissanti õhulisus näitavad, kui hästi need on valmistatud ja – võib-olla veelgi olulisem – kui värsked need on. Tarbijad seostavad teatud tekstuure esmaklassiliste koostisosade ja parimate küpsetustehnikatega, mis toob kaasa toote kõrgema tajutava väärtuse.

Uued tegijad tekstuuris

Viimase viie aasta juhtivad tekstuuri väited on olnud krõmpsuvad, siledad ja nätsked, väidab Mintel, kes on jälginud kondiitritoodete ja suupistete ülemaailmset turuletoomist. Meie Taste Tomorrow semantilise tehisintellekti tehnoloogia abil ennustame, et nätsked tekstuurid jätkavad ingliskeelses maailmas populaarsuse kasvu. Maiuspalad nagu mochi ja koostisosad nagu tapiokipärlid, kaer ja vahukommid saavutavad oma kõrgeima taseme, eriti küpsistes ja pagaritoodetes. Mõelge uutele Magnolia Bakery kaerahelbe-rosina-banaanipudingu küpsistele või Maison Mori Mochi Mochi Bread leiva peale.


Mintel tuvastas sel aastal ka mõned uued silmapaistvad teemad: külmkuivatatud maiustused, krõmpsuvad ja nätsked proteiinisnäki segud ning vedelea sisuga ühe ampsu koogid. Meltamor´id on näide nendest mõnusalt voolava sisuga kookidest. Väiksed snäki koogid selliste maitsetega nagu topelt šokolaad või kreemise karamelliga šokolaad, on vedela täidisega. Kui tarbijad neid mikrolaineahjus soojendavad, hakkavad koogid meenutama laavakooki – populaarset restoranimagustoitu.

Võtke vastutus tekstuuriga

Muutke tekstuur oma järgmise tooteuuenduse põhifookuseks ja võitke tarbijate südameid. Need on kaksteist kõige tuntumat ja armastatumat toidutekstuuritüüpi, millega katsetada:

  • Krõbe - murenev - krõmpsuv

  • Tugev - kõva - pehme

  • Kreemjas - nätske - kleepuv

  • Mahlane - vesine - niiske

Uurige lähemalt kolme hetkel kõige populaarsemat tekstuuri

Meie ulatuslik Taste Tomorrow uurimisprogramm tõi esile kolm suurimat tekstuuritrendi: nätske, krõbedalt õhuline ja hübriidne tekstuur. Sukelduge nende teadmiste sügavusse.

Related Articles