21 sept 2023
Taste Tomorrow kondiitritööstuse suundumuse prognoos, mis põhineb 50 riigis 20 000 tarbijat hõlmanud ülemaailmsest küsitlusest ja uusimast tehisintellektil põhinevast veebiandmete analüüsist.
Olge valmis oma kondiitritoodete loomingusse uuendusi sisse viima ja puistake neile peale mõned näputäied uusi trende. Oleme reastanud 2024. aasta kolm kõige olulisemat tarbijatrendi, mis selgusid meie viimasest Taste Tomorrow ülemaailmsest uuringust. Püsige kursis kookide, kondiitritoodete ja magusate saiakeste kuumimate trendidega, saades samal ajal aru, mis tõmbab tarbijaid nende moesuundade poole.
Need on 3 kuumimat trendi, mis kujundavad 2024. aasta kondiitritööstust:
Tehnikast inspireeritud & Naudingu Kogemus
Klassika jätkub
Kohalik autentsus
Need suundumused põhinevad kindlalt pagari-, kondiitri- ja šokolaaditööstuse kõige põhjalikuma tarbijauuringute programmi Taste Tomorrow tulemustel. See on maailma suurim ja kõige kaasavam omataoline algatus, mis kogub oma panuse 20 000 tarbijalt 50 riigist. Meie eripärane lähenemisviis ühendab sujuvalt ulatuslikud tarbijaküsitlused täiustatud ja alati "sisse lülitatud" veebijälgimisega, kasutades uusimaid semantilisi tehisintellekti tehnikaid, paljastades tarbijate põhivajadused ja motiivid, mis neid suundumusi ajendavad.
Uuring põhineb 3-el sambal:
AI & Andmeteadus - "alati sees" sotsiaalmeedia vestluste, otsingute ja mainimiste pidev analüüs 9 keeles, et avastada esilekerkivaid trendisignaale ja ennustada nende kasvutrajektoori
Ülemaailmne tarbijauuring - inimeste kultuuriline intelligentsus, mis on hädavajalik, et dekodeerida, millised tarbija vajadused, motivatsioonid ja narratiivid on iga trendi aluseks
Trendide Raamistik - meie tarbijaeksperdid kasutavad kogu trendi ökosüsteemi mõtestamiseks globaalselt ühtset objektiivi
Lisateave Taste Tomorrow trendi ja prognoosimeetodite kohta.
Traditsioonilise käsitöö ühtlustamine tipptehnoloogiaga
Teedrajava Taste Tomorrow uuringu "Tehniklast inspireeritud" toetusel on see liikumine 2024. aastal kondiitritööstuse maastikku kujundav ja liikuma panev jõud. See on end kindlalt tõestanud tööstuse kõige kiiremini kasvava ülemaailmse trendina. Selle tuumaks on tipptehnoloogia, nagu AI, integreerimine, mida juhib tarbijate kasvav isu unikaalsete ja meeldejäävate einestamiskogemuste järele – trend, mille oleme loonud kui „Naudingu Kogemus”. See muutus on eriti ilmne, kuna tarbijad võtavad omaks mugavuse veebiostlemises, mis sunnib tavalisi kondiitripoode suurendama oma pakkumist erakordsete ja unustamatute elamuste saamiseks.
Märkimisväärsed 42% tarbijatest kogu maailmas pooldab nüüd rohkem automatiseeritud kauplusi, mis on oluline kasv võrreldes 2018. aasta andmetega kui see oli 35%. See statistika rõhutab kasvavat nõudlust tehnikast inspireeritud ja samas meeldejäävate ostukogemuste järele, laiendades seda nõudlust kondiitritoodete sektorisse.
"Tehnikast inspireeritud" trend on tarbijate uudsete ja meeldejäävate soovide täitmine tehnoloogia abil. Kuna tänapäeva tarbijaid tõmbavad vastupandamatult tehnoloogiast inspireeritud lahendused, mis suurendavad nende kulinaarseid seiklusi, peaksid kondiitrid kaaluma ChatGPT – murrangulise AI-tööriista – potentsiaali. ChatGPT võib aidata kondiitritel koostada murrangulisi retsepte, mis määratlevad uuesti maitse ja magustoite, mis jahmatavad maitsemeeli. Lisaks on ChatGPT suurepärane koostisosade kasutamise optimeerimises, raiskamise vähendamises, pakkudes samal ajal isikupärastatud soovitusi tarbijatele, kes otsivad erakordseid kulinaarseid elamusi "Naudingu Kogemuse" vallas.
Tavakauplused saavad seda tarbijahuvi ära kasutada, pakkudes ahvatlevaid tooteid, mis sütitavad unustamatus keskkonnas mõnulemist. Andke oma klientidele kogemus, mida ei saa lihtsalt niisama internetis järgi teha. Mõelge klaasseintega köögist, mis on ehitud barokkstiilis teeruumis Demel Viinis. Külalised saavad vaadata, kuidas kondiitrid tegutsevad, nautides samal ajal kristall lühtrite all ikoonilist "Sacher" torti. See pakub meelelahutust ja muudab koogi isegi paremaks, sest külalised saavad jälgida, kuidas see valmistati.
Uuendusi tehes püsige selle lähedal, mis on teile tuttav
Üks TikTokis sel aastal levima hakanud küpsetistest oli croissant kuubik tehtud Londoni pagarikoja Le Deli Robuchon poolt. Sellel lamineeritud küpsetisel on täiuslik geomeetriline kuju ja see on saadaval mitmesuguste maitsetega nagu vanilje, šokolaad ja vaarika matcha. TikTokkeritele meeldis see suupiste niivõrd, et nad võtsid lausa järjekorda, et end näidata, näksides seda trendikat uut suupistet ja jagades oma arvustust maailmaga.
Selle uuendusega teab kondiiter Ait Elamouam täpselt, kuidas õigele kohale jõuda. Kuigi tarbijatele meeldib uusi toite proovida, ei taha nad liiga kaugele tundmatutele territooriumidele seigelda. Nad otsivad tuttava aspektiga uuendusi, näiteks usaldusväärset sarvesaia uuel ja üllataval kujul, mida on põnev süüa, kuid mis pakub tuntud maitset ja tekstuuri. Näib, et tarbijad jäävad üha enam klassika juurde, mida nad teavad ja usaldavad, sest 73% tarbijatest kinnitab, et neile meeldib uut tüüpi toite proovides tunda siiski ka tuttavat nooti. 2021. aastal oli see vaid 67% inimestest kogu maailmas. 79% skooriga on Lõuna-Ameerika, Lähis-Ida ja Aafrika tarbijad eriti ettevaatlikud kõige uue ja erineva suhtes.
Rõõmustage tarbijaid toodetega, mis pakuvad soojust ja mugavust. Traditsioonilised kuumad kuklid, sarvesaiad või koogid pakuvad magusaid ja kreemjaid maitseid, mida kõik armastavad kutsudes esile rõõmsaid mälestusi perekondlikest koosviibimistest. Kui soovite katsetada, siis proovige teistsugust tekstuuri või uusi vorme. Nüüd rohkem kui kunagi varem ontekstuur väärtuslik komponent, mis võib pakkuda küpsetisele uudsust või vana head tuttavat tunnet. Nii et lisage oma tuntud küpsetistele üllatav karamelli keskosa või keskenduge lihtsalt sellele, et muuta oma koogitainas eriti kohevaks.
Pöörake kindlasti erilist tähelepanu ka välimusele, sest mõiste silmailu pole kunagi olnud nii isuäratav kui tänapäeval. Viis aastat tagasi nõustus 54% tarbijatest, et toit, mis näeb hea välja, maitseb hästi. Nüüd on see arv tõusnud 64%-ni. Meid tõmbavad täiuslikult kuldpruunid, läikivad ja õhulised küpsetised, sest ilus lamineeritud tainas on oskuse ja meisterlikkuse märk, täpselt nagu suure "kõrvaga" või satiinise läikega juuretisega leib. Välimus on kvaliteedinäitaja ja käsitööna valminud esteetikat hinnatakse kõrgemalt kui lihtsalt visuaalset täiuslikkust.
Lähedalt pärit maius on parem kui kaugelt pärit maius
Kunagi oli nii, et kaugelt tulevatele asjadele tuli kasuks eksklusiivsuse ja singulaarsuse aura, kuid laud on pöördunud. Tarbijad eelistavad nüüd osta kohalikku või kohapeal toodetud toitu. 39% inimestest ostab vähemalt kord nädalas toitu, mis on kohapeal toodetud või valmistatud kohalikust toorainest. Nüüd on see kohalik sai ja leib, mida hinnatakse selle autentsuse tõttu. Nad omandavad autentsuse oma eriliste retseptide kaudu ning saavad kasu kõrgemast väärtusest ja kvaliteedist.
Kaks tarbijat kolmest soovivad teada, kust nende toit pärineb, seega läbipaistvus on võtmetähtsusega, kui soovite kohalikust trendist kasu saada. Jaga kindlasti, kuidas oma toitu valmistad, milliseid koostisosi kasutatakse ja kust need pärinevad.
Üleskutse läbipaistvuse järele on kõige suurem Lähis-Idas ja Aafrikas. 81% tarbijatest soovib saada teavet nende tootespetsifikatsioonide kohta. Seal ammutavad tuntud kondiitrimeistrid, nagu Sahar Parham Al Awadhi, mõju kohalikest retseptidest ja otsivad oma loomingu jaoks parimaid kohalikke koostisosi. Ühe maailma luksuslikuma Dubai hotelli Burj Al Arabi endine peakondiiter armastab oma signatuurloomingut luues töötada selliste toodetega nagu roosivesi või kardemon. Ta on taasloonud sellise klassika nagu näiteks Egiptuse umm Ali, milles kasutab valget šokolaadi roosivahu, pistaatsiabiskviidi ja iirisega. Ta eelistab kasutada kohalikku päritolu koostisosi, et töötada säästvamalt ja toetada AÜE põllumajandust.
Jätkusuutlikkus on oluline tõukejõud ka tarbijate seas, kes valivad kohapeal toodetud toiduained. 70% arvab, et see on keskkonnale parem. Veel 65% usub, et tervislikum on süüa ka kohalikke tooteid. Seega muudab kohaliku tootmise ja/või koostisosade valimine teie tooted atraktiivseks mitmel tasandil ja paljude erinevate tarbijate jaoks.
Jagame aastaringselt Taste Tomorrow lehel eelseisvaid küpsetiste trende, veebipõhiseid kondiitrireklaame ja uusimaid tarbijate teadmisi. Liituge meie uudiskirjaga ja ärge jätke kunagi kasutamata võimalust olla kurvis teistest natuke ees ja viia oma ettevõte järgmisele tasemele.