28 juuni 2022
Taste Tomorrow on maailma suurim ökosüsteem tarbijate mõistmiseks pagari-, kondiitri- ja šokolaaditööstuses. Tarbijate kohalike ja globaalsete käitumiste, hoiakute ja valikute pidev jälgimine annab meile väärtuslikku ja põhjalikku teavet. Saame neid teadmisi kasutada suundumuste arengu jälgimiseks ja uute avamiseks. Lisateavet meie metoodika kohta siin.
Selles artiklis jagame kolme peamist pagaritoodete trendi, mis on 2023. aastal kõige olulisemad. Avastage samuti kuumimad kondiitritoodete ja šokolaadi trendid aastaks 2023.
Hoolimata üldisest murest tõusvate hindade pärast, on põhitoidud, nagu leib, vähem mõjutatud, kuna 23% tarbijatest kogu maailmas ostavad jätkuvalt esmaklassilist leiba ja ainult 12% üritavad osta vähem / säästa raha leivatoodete pealt (kookide ja kondiitritoodete puhul 29% ning šokolaadiga seotud toodete puhul 24%.). 48% Taste Tomorrow 2022. aasta aprillis küsitletud tarbijatest väitis, et nad ei otsi kõige odavamat leiba, vaid ostavad jätkuvalt kvaliteeti, mida nad usaldavad.
Aastal 2023 on olulisem kui kunagi varem keskenduda oma küpsetiste kvaliteedile.
Avastage, mis on kondiitritoodete ja šokolaadisektorit 2023. aastal ees ootamas.
Siin on tarbijate arusaamade ja nõudmiste suurimad arengud, mis järgmisel aastal pagaritööstust mõjutavad:
Traditsioonilised käsitöötooted muutuvad üha populaarsemaks. Klassika on Internetis küpsetiste teema number üks. 2022. aasta juunis ilmunud Taste Tomorrow alati-trendi radar leidis, et tarbijad otsivad lohutust ja mõnu toodete kaudu, mis austavad traditsioonilisi või autentseid retsepte. Kui 60% tarbijatest otsib uusi elamusi, siis 67% eelistab mõnda tuttavat elementi, klassikat koos väikse uuendusliku pöördega. Seetõttu on innovatsioon teretulnud, kuid see peab tuginema tugevale käsitöötraditsioonile, kogemustele ja teadmistele, mida tarbijad omaks võtavad.
Eelmisest trendist tulenevalt tabab juuretis innovatsiooni ja traditsioonilise meisterlikkuse vahelist magusat kohta. Juuretise trajektoor on viimastel aastatel palju arenenud ja kasvab 2023. aastal prognooside kohaselt veelgi. Peamised kaubamärgid võtavad oma toodete jaoks kasutusele juuretise ja tarbijad otsivad jätkuvalt juuretise võimalusi peale leiva, mõeldes sellistele toodetele nagu juuretisega sarvesaiad, brioche, muffinid, bagelid, panettone, cruffins ja muud hübriidid. Mis on selle trendi peamine tõukejõud? Kahtlemata on see juuretise maitse.
Kuidas oleks, kui prooviksite küpsetada mõnda juuretisega sarvesaia? Viimasel ajal üks enimlevinud uus toode juuretisega. Siin on teile lihtne retsept.
Tarbijad ootavad värsket leiba. Kogu päev ja iga päev. Trend „Värske, vastavalt nõudlusele” puudutab tooteid, mida tarbijad saavad ise küpsetavad, näiteks külmutatud, mida korralikult soojendada või küpsetada. See pakub mugavust ja rõõmu värsketest pagaritoodetest igal ajal. Selle trendi tüüpilisteks näideteks on sarvesaiad, pitsad, küüslauguleib ja palju muud. Sellised tooted muudavad tarbijate elu lihtsamaks, kuna nad saavad oma toiduvalmistamisprotsessi kiirendada, tellides suure osa valmistamisetapist allhanke korras naabruses asuvatelt suurtootjatelt või käsitöölistelt, võimaldades samal ajal tarbijatel küpsetusprotsessi kontrollida ja saada värskuse aspektist maksimumi.
Küpsetiste värskus on endiselt väga oluline neile tarbijatele, kes ostavad 2022. aastal veebist rohkem kui enne pandeemiat (mis moodustab 58% maailma tarbijatest). Et olla veebitarbijate jaoks atraktiivne, peavad pagaritooted ka atraktiivsed välja nägema, seega peaks eriline tähelepanu pakendile ja välimusele aitama veebimüüki, kusjuures 59% tarbijatest nõustub, et suurepärane välimus parandab maitse tajumist.
2023. aastal tuleb võitmiseks keskenduda oma küpsetiste värskuse aspektile ja kaaluge mugavusturule sisenemist, pakkudes oma pagaritooteid, mida saab hõlpsasti kodus valmistada või lõpuni küpsetada.
Tahad rohkem teada saada?
Vaadake meie teisi trendiennustusi šokolaadi ja pagaritööstuse maailmas.