3 tekstuuri, mis tõusevad kondiitritoodete, küpsetiste ja šokolaadi uuendustes tähelepanu keskpunkti

26 aug 2024

Retail
Cross-category
Patisserie
Hospitality
Trend Updates
Artisans
Hype & Trend Signal
Chocolate
Foodservice
Industry
Bakery
Trend
Chocolatiers

Taste Tomorrow’s pakume toiduainetööstusele pidevat tuge ja inspiratsiooni, mis tulenevad põhjalikust tarbijaanalüüsist. Meie viimaste andmete kohaselt on tekstuur muutunud tarbijate jaoks keskpunktiks, see juhib nende huvi ja kujundab nende eelistusi. Tänapäeval määravad tekstuurid suures osas tarbija valikud - täidisega sõõrikutest kuni õhuliste XXL sarvesaiade ja ülikohevate brioche kukliteni. 

Kas soovite rakendada uuenduslikke ja Instagrami väärilisi tekstuure, mis on kooskõlas tarbijate eelistustega? Hankige inspiratsiooni nendest kolmest sensoorsest kogemusest:

1. Nätske tekstuur

Veidi rohkem näksimist, et suus oleks pikaajaline ja rahuldav tunne

Palju räägitud New York Times Cooking gochujang karamelli küpsiste retsept levis pärast avaldamist väga kiirelt. Mitte ainult vürtsikate ja magusate maitsete segu, vaid ka veetleva tekstuuri tõttu: väljast krõbe ja seest nätske. Kui traditsiooniliselt on lääne küpsetistes tagaplaanile jäänud nätsked tekstuurid, siis nätskete küpsetiste ja saiakeste populaarsus on nüüd tõusuteel. Nõudlus kouign-amanni, mochi sõõrikute ja Pao de Queijo (Brasiilia juustuleiva) järele tõestab tarbijate muutuvaid eelistusi ja soovi mitmekesisemate ja meeldivamate söömiskogemuste järele. 

Eriti USA-s, Ühendkuningriigis, Kanadas, Indias ja Austraalias kasvab armastus nätskemate küpsetiste vastu. See nihe tulenes osaliselt ülemaailmsetest kulinaarsetest mõjudest, mõelge Jaapani mochile, Taiwani mullitee ja Indoneesia kue lapis'ele. Nätskemate tekstuuride võlu seisneb nende võimes pakkuda pikemat ja nauditavamat söömiskogemust, lastes maitsetel püsida suulaes. See suurendab kondiitritoodete või küpsetiste üleüldist naudingut. 

Teine argument nätskete tekstuuride tekkeks on klassikalise canelé populaarsus. See tüüpiline prantsuse küpsetis, millel on krõmpsuv kõrvetatud karamellkoor ja nätske sisemus, on Korea pagaritöökodades saanud uuenduse. Nad on hakanud neid täitma, et lisada tekstuuri ja maitset. Trend, mis on leidnud tee pagaritöökodadesse nagu Kudo Melbournis, mis müüb täidisega canele´sid huvitavate maitsetega nagu pandan & taro, Ferrero Rocher, matcha ja jasmiini tee virsiku ja vaarikaga.

2. Õhuline tekstuur

Õrnad kihid pakuvad ülimat mõnutunnet

Kas on midagi meeldivamat kui croissanti kihtide ükshaaval lahti rebimine? Kuldne välispind praguneb, paljastades lõputud võised õhulised taignakihid.  Helbelise tekstuuri atraktiivsus seisneb selle õrnas, kihilises konsistentsis, mis mureneb või puruneb selle sisse hammustades, luues multisensoorse kogemuse. See ainulaadne tekstuur täiustab üldist söömiskogemust, lisades maitsetele keerukust ja sügavust, kaasates samal ajal meeli oma visuaalsete ja kombatavate omadustega. Paljud väga edukad ja silmapaistvad hübriidküpsetised ja küpsetised, mis saavutasid kiire leviku staatuse, on ühendatud ühise omaduse läbi: need kehastavad kihilist tekstuuri, mis meenutab klassikalisi loominguid, nagu croissant. 

Praegu köidab veebipublikut massiivne 25-naelane XXL croissant, mis on kaks korda suurem kui seda TikTokis esitlevate inimeste pead. Selle loomingu üüratu suurus , loodud Philippe Conticini poolt, teeb selle eriti kihiliseks ja õhuliseks. Teine suur uudis on lame croissant või lömastatud croissant, mis pärines algselt Koreast, kuid on leidnud tee ka nüüd üle ookeani. Keetmata tainas kaetakse suhkruga ja asetatakse kahe plaadi vahele, et luua tasane ja krõbe karamelliseeritud väliskülg, mis seejärel kastetakse šokolaadi sisse.

Kuid kihilisuse võlu võib leida ka laiemas kasutuses kui ainult sarvesaias. Samuti näeme soolaseid küpsetisi, milles on kasutatud täidiseid nagu peekon, juust, pesto või karamelliseeritud sibul. Populaarsed sibula pannkoogid on veel üks näide, sama kiire levikuga nagu tagurpidi lehttaigna tartletid. Kõik need maiuspalad köidavad tarbijaid lõputute kihtide visuaalse atraktiivsuse ja uskumatu tundega, mis tekib neid hammustades. 

3. Tekstuuride segu

Hübriid läheb sensoorseks

Pagariäri hübriid on omaette tootekategooria, kuid varasemad mainimised olid tavaliselt keskendunud vormingule: mõelge sellistele toodetele nagu cruffin, croffle ja mochidonut mis mängivad pagaritoote spetsiifilise kujuga. Tänapäeval kogeme nihet hübriidide poole, mis ühendavad põrkuvaid tekstuure. 

Näiteks küpsisetaigna croissant või siis ‘crookie’. See TikTokis mainitu ei esita klassikalist croissanti uuel kujul. Uuendus tuleneb hoopis uuest kombinatsioonist, kus croissant on täidetud poolküpsetatud šokolaadiküpsiste taignaga. Õhuliselt kihiline croissant nätske küpsisetaigna ja krõbedate šokolaaditükkidega, millele on lisatud krõmpsuv küpsis.

Sama kehtib ka Pizza tassikoogile mida võib pärast telesaates Shark Tank esinemist leida supermarketite sügavkülmikute riiulitelt kogu USA-s. Soolast suupistet kirjeldatakse toote pakendil kui “kihiline, võine, taignane”, kuid turundus keskendub teisele tekstuuri aspektile: massiivsele venivale juustule. Mõlemad pagariloomingud on segatud tekstuuridele keskendumise tulemus, mille eesmärk on pakkuda tarbijatele meeldivat ja ootamatut söömiskogemust.

 

Milleenniumlased ostavad tekstuuri

Tekstuurile keskendunud leiva, šokolaadi ja kondiitritoodete kõige olulisem publik on millenniaalid, selles osas kõige seiklushimulisem põlvkond. Innova Market Insightsi uuringu kohaselt väidab 68%nendest, et tekstuur mõjutab nende ostuotsuseid, võrreldes keskmisega 60%. Kuid tekstuur on üldiselt väga oluline. Peaaegu pooled tarbijad ütlevad, et nad "hoolivad rohkem toidu tekstuurikogemusest kui koostisosade loetelu pärast". Seetõttu pöörake oma järgmisel loomingu erilist tähelepanu just tekstuurile: krõbedusele, nätskusele ja õhulisusele.

Taste Tomorrow kohta

Taste Tomorrow on maailma suurim ökosüsteem tarbijate mõistmiseks pagari-, kondiitri- ja šokolaaditööstuses. Tarbijate kohalike ja globaalsete käitumiste, hoiakute ja valikute pidev jälgimine annab väärtuslikku ja põhjalikku teavet. Saame neid teadmisi kasutada suundumuste arengu jälgimiseks ja uute avastamiseks. Lisateavet meie metoodika kohta.

Olge kursis viimaste valdkonna trendidega ja tarbijate arusaamadega

Liituge tuhandete pagari-, kondiitri- ja šokolaadiprofessionaalidega, kes loodavad inspiratsiooni saamiseks Taste Tomorrow'le. Ärge jääge ilma – tellige meie uudiskiri kohe ja looge asjakohaseid tooteuuendusi!

Related Articles