24 okt 2023
See, mis sai alguse rohujuuretasandi liikumisest loomade julmuse vastu, on muutunud toidurevolutsiooniks. Tarbijad teevad valikuid, mis on kasulikud nii neile kuid samas ka jätkusuutlikud planeedi jaoks. Nad seostavad taimseid toite tervisega, aga aina enam ka jätkusuutlikkusega, muutes taimsed alternatiivid oma igapäevaseks toiduvalikuks.
70% tarbijatest nõustub, et taimepõhisel toitumisel on positiivne mõju keskkonnale. Kuid motivatsioon võib olla vähem ennastsalgav, kuna veel 58% inimestest nõustub, et taimepõhine toitumine on tervislikum kui loomne toitumine.
Kas taimepõhised lahendused on seega tervislikumad? Tervis on üks peamisi põhjuseid, miks tarbijad valivad taimseid valikuid. Mõnes riigis on toitumis-harjumuste muutused alles tekkimas, samas kui teistes riikides kasvab see trend kiiresti. Siiski on tõendid taimetoidu ja vegantoidu pikaajaliste tervisemõjude kohta puudulikud. Täielik üleminek loomselt toidult taimsele toidule ei ole tõeliselt tervisliku toitumise jaoks piisav. Teisest küljest on tasakaalustatud taimse toidu valimine suur samm hea tervise poole. Sajad uuringud on näidanud, et taimsete toitude (nt täisteratooted, kaunviljad, puuviljad ja köögiviljad) suurem tarbimine on seotud südamehaiguste, II tüüpi diabeedi, rasvumise ja muude tervisehäirete väiksema riskiga.
70% tarbijatest nõustub, et taimsel toitumisel on positiivne mõju keskkonnale.
58% inimestest nõustub, et taimepõhine toit on tervislikum kui loomne toit.
Supermarketite riiulitel on võimust võtmas taimne toit. Ja kui vaatate tarbijate nõudlust, pole see üllatav. Meie 40 000 tarbijaga kogu maailmas läbiviidud tarbijauuringu kohaselt ostab iga kolmas inimene igal nädalal vegantooteid. Näeme, et see trend on kõige tugevam Lõuna-Ameerikas, kus 34% tarbijatest ostab iganädalaselt taimepõhiseid tooteid. Aasia ja Vaikse ookeani piirkond ning Euroopa on teisel ja kolmandal kohal, vastavalt 29% ja 28% ostjatest teevad veganvalikuid. Põhja-Ameerikas on huvi taimse toitumise vastu endiselt oluliselt väiksem, vaid 20% ostab iganädalaselt taimepõhiseid tooteid.
Tarbijad tunnevad vajadust muutusteks! Osana meie Taste Tomorrow tarbijauuringust jälgime toiduga seotud veebivestlusi. Näeme, et taimne toitumine on vestluste osas üks suurimaid trende ja see kasvab endiselt!
Taimsete toodete turuletoomise arv pagaritööstuses & kondiitriäris kasvab pidevalt. Selle kasvu põhjuseks on tarbijate nõudlus, aga ka taimepõhise väitega toodete turuletoomise märkimisväärne kasv. Vaadates pagaritööstust & kondiitriäri viimase 3 aasta jooksul, näeme: kondiitritooted ja maiustused on aasta-aastalt kõige kiiremini kasvavad alamkategooriad. Seda on 61% rohkem, küpsetiste koostisosad ja segud on kasvanud 60%, samal ajal kui erinevate küpsiste osakaal on kasvanud hämmastavalt 43%.
MOTIVATSIOON TAIMSET TOITU SÜÜA ON KAHEKORDNE: SEDA PEETAKSE TERVISLIKUKS JA KESKKONNALE KASULIKUKS
Või, munade ja piima asendamine küpsetamisel ei pruugi tunduda lihtne. Need koostisosad on magusate küpsetiste valmistamisel väga funktsionaalsed. Need aitavad luua struktuuri, mis annab lõpptootele soovitud tekstuuri. Meie Puratoses usume, et taimepõhine küpsetamine ei peaks olema väljakutse.
Teame, et pakkudes vegan- või taimepõhiseid alternatiive, saate laiendada oma kliendibaasi ning rahuldada veganite, taimetoitlaste ja paindlike toitujate vajadusi. Et aidata teil alustada, oleme siia kokku kogunud oma parimad taimsete pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi retseptid.
Pakume oma klientidele jätkusuutlikke lahendusi ja täielikku läbipaistvust koostisosade päritolu kohta, et tagada meie planeedi säilimine ja pühenduda paremale ja jätkusuutlikumale tulevikule.
Plant Forward