16 dets 2024
Jaemüügi tulevikku kujundavad suundumused võivad teie ettevõtet aidata (või takistada). Kuidas jääda asjakohaseks ja konkurentsivõimeliseks maailmas, kus tarbijate eelistused pidevalt muutuvad? Et aidata teil selles edukalt navigeerida ja edasi jõuda, oleme esile tõstnud peamised suundumused, mida ei ole mõistlik saabuval 2025 aastal enam eirata.
See suundumus, mis on tingitud kasvavast nõudlusest eetiliselt hangitud koostisosade ja keskkonnasõbralike tavade järele, ei ole lihtsalt mööduv faas. See on ootus.
Viimaste andmete kohaselt 73% tarbijatest taaskasutab, 68% vähendab toiduraiskamist ja üle poole valib kohapeal toodetud kaubad. Seda nihet tugevdavad veelgi eeskirjad, nagu ELi ettevõtete jätkusuutlikkuse aruandluse direktiiv (CSRD), mis sunnib ettevõtteid olema oma säästva arengu osas läbipaistvamad.
Vastutustundlikult hangitud koostisosade kasutamine toodetes, jäätmete vähendamine pikema säilivusajaga koostisosade abil ning valmistumine suurenenud tähelepanuks jätkusuutlikkuse aruandluses on praktilised sammud, mida pagaritöökojad, pagaritoodete tootjad ja jaemüüjad saavad astuda, et selle trendiga sammu pidada.
Tarbijad on jätkusuutlikkusest üha enam huvitatud, kuid nad on ebamääraste või ebaselgete väidete suhtes skeptilised. Üle 60% otsib praegu pigem konkreetset tõendit kui üldist keskkonnasõbralikku sõnumit. Nad otsivad kaubamärke, mis toetavad nende lubadusi autentse tegevusega.
Kui valite kompostitava pakendi või FSC-sertifikaadiga materjalid, saate nähtavalt väljendada oma pühendumust keskkonnale.
Võtke näiteks Earth & Wheat. See Ühendkuningriigis asuv pagari- ja toidukaupade kohaletoimetamisteenust pakkuv ettevõte kasutab KM Packagingi C-seeria kodus komposteeritavaid kotte oma 'ebastandardse' leiva pakkimiseks, vähendades sellega plastijäätmeid ja toetades oma jätkusuutlikkuse missiooni.
Puratoses aitame teid sellel jätkusuutlikkuse lainel sõites, pakkudes toidutootmiseks tooraineid ja asjatundlikke nõuandeid, mis aitavad vähendada teie süsiniku jalajälge ja muuta teie pagaritooted jätkusuutlikumaks. Lisateabe saamiseks võtke ühendust kohaliku müügiesindajaga.
Pakendimaterjalide ja keskkonnasõbralike koostisosade alase haridussisu kaasamine turundusse (nii veebis kui ka väljaspool seda) aitab kliente veenda, et teie säästva arenguga seotud jõupingutused on autentsed ja mitte ainult näitamiseks.
Kuna tervisetrendid arenevad jätkuvalt, otsivad tarbijad tasakaalu rõõmustamise ja heaolu vahel. Tähelepanu keskmes on tervislikumad küpsetised, mis on nii meeldivad kui ka üldisele heaolule kasulikud. Soolestiku tervisele kasulikud, madala suhkrusisaldusega ja kõrge valgusisaldusega valikud koguvad hoogu.
Nagu näitavad ülemaailmsed uuringud, sealhulgas meie alati töös Taste Tomorrow tarbijauuring, siis soolestiku tervis on tarbijate jaoks esmatähtis, kuna kaubamärgid integreerivad oma toiduainetesse probiootikume, prebiootikume ja kiudainerikkaid koostisosi. Näiteks linaseemnete või kurkumiga rikastatud kiudainerikaste leibade pakkumine võib rahuldada nõudlust nii naudingute kui ka toitainete järele.
Lisaks võimaldab taimepõhiste pakkumiste kasv ettevõtetel toitlustada terviseteadlikke tarbijaid ilma maitset kahjustamata.
Looduslike väidetega taimse toidu aastane kasv 23% näitab, et tarbijad otsivad puhtaid ja äratuntavaid koostisosi.
Tehke uuendusi, pakkudes traditsiooniliste küpsetiste taimepõhiseid versioone, nagu croissantid, muffinid ja küpsised. Peamine on tagada, et need alternatiivid ei teeks järeleandmisi maitses ega tekstuuris. Lisaks on taimepõhised valikud säästvamad, kuna nende olelusringi hinnangute kohaselt on nende süsiniku jalajälg väiksem, mistõttu on need keskkonnale parem valik.
Lisaks taimsetele valikutele koguvad populaarsust funktsionaalsed koostisosad. Kuna probiootikume sisaldavate toodete hulk on aastaga 24% kasvanud ja seedetrakti tervisealased väited on kasvanud 8%, on tervisele kasulike koostisosade (nt kiudained, prebiootikumid ja adaptogeenid) lisamine pagaritoodetesse üks võimalus..
Naudingute ja enese eest hoolitsemise ristumiskoht kasvab jätkuvalt, eriti nooremate põlvkondade seas, kes hindavad oma toiduvalikutes ilu parandavaid omadusi. See trend, mida tuntakse kui "Taste the Glow" (Maitse Sära), kasutab ära toidu kosmeetilist atraktiivsust, sest 1 viiest tarbijast maailmas ostab tooteid, mille eesmärk on parandada füüsilist välimust või naha tervist.
Turg areneb kiiresti: iluga seotud väited kasvavad aastaga 11% ja naha tervisealased väited 2019. aastast 2024. aastani 15%. Kasutage seda trendi, pakkudes selliseid esemeid nagu kollageeniga rikastatud saiakesed või sära suurendavad küpsetised, millele on lisatud antioksüdantiderikkaid marju.
Olete huvitatud toodete loomisest, mis on tarbijatele tervislikumad ja millel on väiksem keskkonnamõju planeedile? Võtke ühendust!
Sellest lähtuvalt on rohkem tarbijaid võtnud omaks maitsekatsetused, otsides julgeid ja üllatavaid tooteid. 43% ülemaailmsetest tarbijatest otsivad "hullu loomingut"; ja 40% väärtustavad rikkalikke maitseid. Ootamatutest paaridest on saamas tugev müügiargument.
Hiljutised suundumused näitavad, et maitsestatud leib on muutumas oluliseks segmendiks, kus esikohal on juust, küüslauk ja piimašokolaad. Ülemaailmsete maitsete segu (nt miso, yuzu ja matcha) pakkumine või soolaste ja magusate elementide kombineerimine eristab tõenäoliselt teie pakkumisi konkurentidest. Käivitage see "piiratud pakkumisena", et suurendada publiku häält ja tähelepanu.
Z-põlvkond ja millenniaalid võtavad omaks portsjoni kontrolliiga seotud naudingud. 42% tarbijatest eelistavad hellitada end igapäevaste õnnelike hetkedega, kasutades järeleandlikke, kuid juhitavaid valikuid. See aitab kaasa nende emotsionaalsele rahulolule. See suundumus on eriti populaarne, kuna majanduslik surve sunnib inimesi valima taskukohasemaid pakkumisi.
Kasutage seda ära, pakkudes populaarsete toodete (nt minisarvesaiad) miniatuurseid versioone ja ühe ampsu suupisteid, mis muudavad mõnulemise süütundeta kättesaadavaks.
Kaasaegsed tarbijad nõuavad mugavust ja kiirust, eeldades, et nende lemmikpagaritooted on kergesti kättesaadavad ja kiiresti kohale toimetatud. Kuna elustiil muutub kiiremaks, on veebis ostlemine ja kohaletoimetamise teenused muutunud nende ootuste täitmise üheks oluliseks võtmeks.
Pagaritöökojad saavad seda suundumust ära kasutada, tehes koostööd tarneplatvormidega nagu DoorDash või Uber Eats, et laiendada oma ulatust ja rahuldada klientide eelistusi kiirete ja värskete valikute osas. Supermarketid ja eripoed on endiselt populaarsed müügikohad, kuid veebist tellimine ja pakitud kaasavõetavad kaubad on konkurentsis püsimiseks üha olulisemad.
Peaaegu 1 kahest tarbijast maailmas hindab toitu, mis on seotud nende kultuuriliste juurtega, samas kui 65% soovib traditsioonilisemaid retsepte.
Kasutage seda suundumust, moderniseerides oma klassikalisi retsepte esmaklassiliste ja rohkemate kohalike koostisosadega, nt. kohaliku päritoluga puuviljatäidistega plaadikoogid või tordid. Nostalgiliste maitsete sidumine värske ja uuendusliku välimusega loob tasakaalu vana ja uue vahel, püüdes nii traditsioone kui ka seiklushimu eelistavale tarbijate tähelepanu.
Tänapäeva tarbijad otsivad enamat kui lihtsalt tehinguid. Nad soovivad tähendusrikast suhtlust, mis rikastab nende elu. Pagaritele pakub see nihe võimaluse luua köitvaid kogemusi. Ürituste, nagu pagaritoodete degusteerimine või küpsetustöötubade korraldamine võib muuta lihtsa külastuse meeldejäävaks väljasõiduks. Pakkudes klientidele õppimis- ja avastamisvõimalusi, saate edendada kogukonnatunnet, julgustades neid korduvaid oste tegema.
Kuna tarbijate eelistused arenevad pidevalt edasi, peab teie ettevõte jääma erksaks, uuendusmeelseks ja kliendikeskseks.
Partnerlus Puratosega võimaldab teil ligipääseda meie teadmistele ja uuenduslikele koostisosadele, mis on vajalikud teistest ees püsimiseks. Võtke ühendust oma kohaliku Puratose esindajaga, et uurida, kuidas saate oma tooteid praeguste tarbijate nõudmistega vastavusse viia.