Tarbijad soovivad toidu koostisainetega kursis olla. Seepärast pööravad nad toote märgistusele üha rohkem tähelepanu. Tarbijad eelistavad lühikesi, selgeid ja arusaadavaid etikette, kus on kirjas peamised looduslikud koostisained ning neile tuttavate ja/või arusaadavate koostisainete nimetused.
Clean(er) Label on tööstussektoris laialdaselt kasutatav termin, mille kohta puudub siiani regulatiivne definitsioon. Sageli piirneb see mõne koostisosa eemaldamise või vähendamisega (nt lisa- või säilitusaineteta, kunstlike värv- või maitseaineteta jne).
Üldise arusaama kohaselt võiks märgistusega Clean(er) Label toode koosneda ning olla tähistatud lühikese ja arusaadava loendiga tuntud koostisainetest. Avalik arvamus selle kohta on aga pidevas muutumises ning erineb piirkonniti ja riigiti märkimisväärselt. Märgistusega Clean(er) Label hõlmatav on jätkuvalt arenev. Seetõttu eelistame Puratoses kasutada terminit „clean(er) label” kontekstis, kus see ei tähista lõplikku lahendust, vaid kestvat protsessi.
Puratos on pagari-, kondiitri- ja šokolaaditoodete koostisosade asjatundja. Kuna oleme kursis kõikide koostisainete koostoimega, siis oskame nõu anda, kuidas luua lühemaid ja selgemate koostisainete loendiga valmistooteid. Võtke näiteks täidetud muffin. Pakume kõiki selle toote koostisaineid: küpsetussegu, aga ka täidist ja kaunistusi. Arvestades erinevate koostisainete vahelist koostoimet, tagame, et saame lühendada etiketil loetletud koostisosade loendit.
Puratose suur tootepärand on edukas olnud juba aastakümneid. Nagu näiteks S500, mida tuntakse kui parimat jahuparendajat. Nende toodete jaoks pakume nii standardset valikut kui ka puhta(ma) märgistuse alternatiive. Siiski luuakse iga uus toode selliselt, et see on juba algusest peale võimalikult puhas.