10 okt 2022
Täna rõhutab, Belcolade oma positiivset positsiooni tööstuse uuendusmeelse "segajana" võttes esmakordselt kasutusele šokolaadi "So'Choc" Cacao-Trace. Belgia šokolaadibrändi sõnul saab sellest lansseerimisest "šokolaadimaailma täiesti uus peatükk".
Arendades So’Choc, pööras Belcolade traditsioonilise šokolaadi valmistamise protsessi pea peale – määratledes esmalt inspireeriva maitseteekonna ja seejärel kasutades oma ainulaadseid teadmisi selle ellu äratamiseks. Belcoladeühendas enda kääritamise oskusteadmised emaettevõtte Puratos omadega, et luua murranguline kooslus kääritatud kakaost, mis on saadud jätkusuutliku Cacao-Trace programmi kaudu, ja kääritatud tatrast. Selle ainulaadse kääritatud koostisosade kombinatsiooni, revolutsioonilise kontseptsiooni ja patenteeritud tootmisprotsessiga on So’Choc saavutanud sensoorse kogemuse, millel pole turul võrreldavat.
Youri Dumont, SBU šokolaadidirektor Puratoses, ütles: “et So’Choc loomisel oleme kasutanud oma visiooni ja teadmisi käärimisprotsessi proaktiivseks kohandamiseks. See avaldab maitse arengule positiivset mõju, võimaldades meil luua maitse baasjoone, mida pole kunagi varem nähtud ega maitstud”
Tulemuseks on mittemagus 66%-ne tume šokolaad, mis pakub alustuseks teraviljade peeneid põhinoote, millele järgnevad võimsad puuviljased südamenoodid koos happesädemega keskmaitses, mis omakorda maanduvad pehmelt ümarate kakaopõhiste nootidega meeldivaks püsivaks suutäieks. Esmakordselt saavad šokolaaditootjad lisada šokolaadile oma ettekujutuse teekonnast läbi pea-, südame- ja baasnootide.
So’Choc on mitmekülgselt kasutatav nii kondiitritoodete kui ka šokolaadisektoris, andes lisaväärtust tahvlitele, ganache’idele, vahudkreemidele, kastmetele ja teistele šokolaaditoodetele.
Inspiratsioon So’Choc loomiseks tulenes kogemuslikust teekonnast, mille kaardistas Belcolade'i kuraator ja juhtiv šokolaadiekspert Stéphane Leroux. Tema ainulaadne inspiratsioon, loovus ja asjatundlikkus kujundasid uuele šokolaadile individuaalse maitse.
So’Choc arendus on osa laiemast kogu Belcolade brändi uuendusest. See samm on kavandatud nii, et see kajastaks paremini Belcolade maitsele suunatud, jätkusuutlikku ja uuenduslikku visiooni, tagades samal ajal klientidele loomingulise ja tehnilise toe, mis on vajalik nende äritegevuse kindlustamiseks tulevikus..
Lisaks omanäolisele uuele identiteedile, sealhulgas värskele uuele pakendi-, visuaali- ja kommunikatsioonistiilile, läheb Belcolade üle täielikult jätkusuutlikule ja taaskasutusvalmis pakendile ning täiustab oma digitaalset pakkumist, et parandada juurdepääsu tehnilistele teadmistele ja koostööle suunatud innovatsioonile.
Kui soovid rohkem informatsiooni "So’Choc" või uuendatud Becolade brändi kohta, külasta www.belcolade.com.